-Well I won't be your winter and I won't be anyone's excuse to cry

Förutom att jag idag varit snurrig a la ett dygn på grönan och haft min somvanliga tur som ibland gör mig skakis, har dagen rullat på i maklig takt. Mycket dregel, mycket sång mycket långbenskutt. Vi ser helt enkelt till att fixa sånt vi är bra på och bidra till en hääärlig klassgemenskap. Den vi inte har och den vi aldrig haft men vadå. Sen...babababa promenad med mitt privatägda Mensvrak i vårsolen, en runda på Badholmen och snicksnack på en brygga. Och solen har kors i taket inte slutat lysa än, finns eventuellt en chans även i år att det blir en sommar kanske.

-Första riktigt säkra vårtecknet, rugbymatch


-Dagens mest spelade låt, dagens mest passande låt. Your Winter -Sister Hazel

Adjökens ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0