-Jag håller på att ta tag i mitt liv och har inte tid övers för klappträn

Har sagt hejdå till livets glada dagar som blondin,
och det gjorde riktigt ont och va ett väldigt jobbigt farväl.
Men det är ju inte mer komplicerat än att färga om de,
så inga tårar i onödan. En lättare förkylning och en mild livskris med, som jordgubben på pannkakan.
Och lite för mycket hormoner i omlopp för min stackars kropp,
mycket att klaga på mycket att gnälla sönder. Ska inte plåga någon i onödan, men ska vända på steken och plugga in lite spektrumformer och enhetsomvandlingar samt europa-parlament i skallen nu. Blondes have more fun. Surt för mej att den tiden är förbi....



-många av oss bygger nått
andra river ner och fördriver tiden med att titta på
skrivna ord finns kvar för gott
det du säger räknas bort
är och kommer alltid att va rädd
här är scenen varsågod
alla väntar sig nått stort
så visa hela välden ditt geni
ooo ooo
jag har mera tålamod, än vad du har hårda ord
det måste du förstå så sa du nånting?


Kommentarer
Postat av: Malle

men bög! inte blond? my ass!

slut upp med sånna tankar hörredu!

2009-03-04 @ 22:20:33
Postat av: Sofia

hehehehe,schluta,fatta lina ska göra schluut!



BLOND BLOND BLOND :d

2009-03-05 @ 10:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0