-Jag är sändis, jag går före i kön

NANANANA,
kan bara be att få tal om för er gott folk,
att jag då aldrig ska sätta min fot på NV. Vill inte ens andas samma luft som de ljushuvudena.
Som jag så förtroligt anförtrodde åt LinnochFrida under torsdagens rekrodlånga fika, fjortismusik spelas flitigt när sofia pluggar in knepigheter. Jag behöver grejer som får mej att känna mej som ett geni, nv skulle dra mej åt helt fel håll. Fattaru?Och nu har jag traskat staden runt, o nu är jag hemkommen, nerkyld men ack så mycket lyckligare. Same level, same level. Och mycket varma mackor, skummad latte och kärnklyvning idag för den delen också. Ihop med mina två hjärtklaffar natuuuurligtvis ( tänk moderatminen på den där). Nu känner jag mej finally back on track, som jag väntat, som klassen fruktat och våndats för min come back. Nu är den här, nu är den här med stormsteg. yiha


watch out, "killar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0