-Funderingar

Sitter här ihop med min töntiga vapendragare Söder och funderar över mitt alltför osexiga liv.
Line, däremot...hon är snygg och har fin rumpa. Henne vill vi va som, för de är ju trots allt tufft och lördag snart. Och på lördag ska jag träffa en djungelvän, aka Afrika. Linn är GLAAAD för min skull och ledsen för sin egen. Eftersom hon aldrig kommer va tuff nog att nå upp till sån där supermodern nivå, har kollat att hon endast har en bh (ops, fler i garderoben)  nu konstaterade hon att hon är mobbad,
nu ringer min älskade (men han är hemlig) aka (lines pappa)
nu ska vi (jag och min töntkompis och min coolkompis äta bullar)

tjenislinespenis

/ jag ska nu tilllägga att sofia nyss fick den största bullen efter mitt och lines bullbak.
puuuuuuuussssssssstjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
/Söder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0