-Du är en hjärnslö tönt och jag har ett helt liv mer att skryta om än du

Idag är de en såndär när man blandar ihop judebiblen med hypotenusor och svarar blankt på so-prov.
Och sen deppar ihop framför the City med oräkneliga koksobollar och otaliga glas med cola. HEY wathaa frecht flickebarn jag är.
Inga vidare högtravande planer för kommande helg,
satsar på sånt som är närmast hjärtat. Morotskakor, filmer och M:en. Vi förtjänar det, vi förtjänar varenda kalori just nu.
-Och vi förtjänar SÅ lite vila, från moderater och onödiga, tidskrävande och stressframkallande äckliga svettiga uppgifter och prov. 
 

Förlåt hörni, om jag inte svarar på sms/msn/facebook och så vidare,
en person i min situatuation måste ibland prioritera och då...när mobilen NÄSTAN sprängs av överbelastning av  alla sms från alla snygga 88:or så är  de så att jag helt enkelt inte har möjlighet att svara. AJA, självklart har ni överseende med detta...jag är ju trots allt lite av eliten här i min "storstad"  och något annat än acceptans från ert håll vore otänkbart.

Kommentarer
Postat av: random-malin

HAHAHA

2009-03-06 @ 20:10:26
Postat av: flat-fia

hihi,

moderaten är lite ute och cyklar minsan. Jag ska få ner han på jorden kan jag lova.

2009-03-07 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0