-Det kan inte gå sämre än åt helvete

Denna tanke har jag tänkt många gånger under kvällens lopp,
när jag slitit med Atom och kärnfysiken, samhällskunskapen och det äckliga pluggandet och nötandet inför det stundande matteprovet på fredag. Ett kort avbrott när två förvirrade, senila och skenheliga ? (hyser gud blablabla) kom hit för att sno min jacka och påminnas om helgens bravader!
Sen åter hårt slit och jobb, nu ska jag ta en gnutta paus. Luta mej tillbaka med lite kanelbullar och dreggla över Aids-Kim.


Random,Ryssen Junior (jag)  och Malle Mensvrak.
-Dessa tjejer är två på miljarden må jag sä.


Kommentarer
Postat av: line

tack för uppfriskandet av mitt minne, FJORTISJÄVEL ;)

2009-03-03 @ 21:09:25
Postat av: sofia (a)

hehe, höjda ögonbryn och gapande munnar va riktigt trevligt faktiskt. "RÖR MEEJ INTE DÅ FÖR HELVETE"

2009-03-04 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0