-Det existerar inga jävla blixtar från ovan

Nä, de gör ju inte de. Och de vet sofia kodelja om, tro mej.
Faktum är att hon vet de väldigt väl och att hon är fullkomligt medveten om hur mycket hon kommer sjabbla bort sitt betyg (MVG FAKTISKT) i samhällskunskap på torsdag. Men, detta men är enormt stort och skälet till att de kommer gå som de går, MEN jag är helt enkelt för slut i huvudet för att kunna printa in mer i min verkande hårddisk för tillfället. Och jag stirrar på texten utan att egentligen förstå vad det jag läser handlar om. Och då mina vänner och fiender, är de nog dags att timeouta. Laxsallad framför bloggkoll och sen c-vitaminchocka lagom till att  andra avenyn tar sitt somvanliga hjärnngrepp runt mej på tisdagskvällens kant sådär. Skolan är förövrigt skälet till all världens oro och krig om ni frågar mej.

Kommentarer
Postat av: linut

men imorgon ska du få snacka skit tillsammans med mig slisk! puss

2009-03-10 @ 20:10:46
URL: http://[email protected]
Postat av: pelle-sofia

jo, detta håller mej över vattenytan må jag säga! ;D

2009-03-11 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0