-Aint nothin more beautiful to be found...Its goin down down

Nästan så att håret flyger kring mig, nästan så hjärtat slår ett överslag.
Så snabbt har dagarna gått, turbo turbo turbo. Blod svett och tårar önskar jag jag kunde säga. Men fullt så dramatiskt har det inte varit, bara lite överdrivet mycket onödiga och otroligt irritationsväckande inlämningsuppgifter, prov och andra former av kunskapstester som våra almenackslösa lärare så fint kallar de, för att inte sätta skräck i oss och så vidare. Varvat med snäppet för lite vårsol och sommarlängtan samt happening dagar har tiden gått och det har börjat växa mossa på bloggen. Bilder brukar vara riktigt duktiga på att förmedla budskap!



-Inte precis allt som jag hade i kameran, men det är ungefär lika kul att ladda upp bilder som att jobba i sibiriens saltgruvor eller skrubba en motorväg ren med en tandborste.

Gerade aus till böckerna och förmodligen också duschen, man svettas något grymt av onödiga bokrecensioner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0