-För dig

Morning morning,
Söndag är lika med ångest . Söndag är lika med stanna i sängen tills det blir mörkt igen.

Egentligen är de så, men inte den här söndagen förstår ni.
För snart bär de ut på isen, inte ensam då såklart. Utan självklart ihop med min hormon-fulla kompis Malin, (ni kanske har hört talas om henne? Eller så kanske ni någon gång fått en utskällning eller en besk kommentar av henne?)....
....Och vi ska göra vad vi kan för att hålla oss i lodrätt läge, mest hela tiden. Troligtvis blir de inte så och troligtvis kommer vi knäcka nåt och därmed kommer hela våran plan för att träna och vara hälsosamma gå i stöpet, men ett försök är aldrig ett misslyckande,så tänker vi allafall. 
 
Lördagen påbörjades med uppbränt ansikte, svidande kinder och irriterad panna. En Agnes, en promenad, en massa socker och en hel drös av smarta klyschor. Sedan ombyte, ut och iväg. För en alldeles för lång promenad med mina alldeles för korta ben. Spontanmiddag, skitsnack och framtidsplaner.



Kanske så att jag borde överväga att rulla mej iväg emot källaren,
leta fram skridskor och ladda till tusen.
Puss loves


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅHH! vad dum du är! :( låter som om jag är värsta bitchen.. :(

2009-01-25 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0