Just take a hold of the hand that breaks the fall

Promenelix,
mamma såg oss och påpekade att vi såg ut som "Fyrtornet och släpvagnen".
Hemkommen, ihjälfrusen, halvdöd. Fejka febern typ och nu ska jag väll egentligen dra mej mot sängen va.
De där med vatten och sömn ni vet...
Men annars har kvällen mest varit till att skratta åt sjuka sms, bli arg för sjuka sms och bränna sej av tet, falla tillbaks i gamla vanor så som choklad baoto muffins och Top Model. Och min fina vän, du är grymt saknad redan så ta och sätt på en buss hitåt..snart somfan.

JAJA, slänger in en bild på dagens guldklumpar,

Bror i röd tröja och hans lelle ven i randig satt och pratade vid middagen,
simon: När jag blir stor ska jag och Wille jobba på ambulansen! vart ska du jobba?
melvin: men då kommer ni få jobba på nätterna!
simon: NÄ! va? då kan vi ju inte leka på nätterna???
melvin: HAHA näe de kan du inte, fast de kanske du inte vill när du är vuxen simon?

Lots of love,

Kommentarer
Postat av: haha, gissa

hej min alskade van, du far forsoka forsta vad jag skriver trots att jag inte kan anvanda svenska bokstaver...forlat for mina daliga sms igar men hade en konstig dag. puss (;

2009-01-22 @ 21:08:10
Postat av: Sofia

hej mitt älskade matvrak,

jag är back on track och som jag brukar nu.

förlåt själv, PUSSS

2009-01-22 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0