Jag var bara inte gjord för dessa dar, och dessa dar är inte gjorda för mig

Idag är en deppdag,
jag är seriöst helt värdelös.
"JAJA, JAG SKA RINGA SA JAG JU, NEJ JAG KOMMER INTE GLÖMMA, SLUTA TJATA PÅ  MEEEEJ DÅÅÅ"
Jag somnade som en gris klockan tio...så gick de me de.
Och de va dåfan inte sommar när jag vaknade vid en okristlig tid imorse heller,
och VARFÖR SKULLE JAG SKRIVA MVG PÅ ETT ÄCKLIGT FYSIK-PROV,
de kommer jag ju knappast få behålla i slutbetyget efter morgondagens prov, ändå. FAN
Springer mellan kaffekokarren, datorn och telefonen. Någonstans ligger även några böcker med nåt i men jaa... gudarna vet vad. För jag har faktsikt haft JULLOV. pusssss

Och nu ska jag minsann visa hur seriös jag kan va,
ikväll blir de punktligt samtal, det blir strukturerat plugg i massor,
de blir lugn, ansvar och låg stämma, diskreta fnissningar och ingen Håkan i korridorerna. FAN VAD NI KOMMER ÅNGRA ER SÄGER JAG BARA.  Men de va Jespers kommentar i onsdags natt (
NÄE, HAN FICK VÄLL ALDRIG CHANSEN) som va avgörande För denna förändring,
de och en viss insident på nyår...SERIÖSA 09 wihhuu

Seriös kärlek i massor,


Kommentarer
Postat av: Malleballe

sofia, lika bra att bryta ditt nyårslöfte.

du är inte gjord för att vara seriös ;)

deal with it! ;D

2009-01-08 @ 20:26:38
Postat av: sofiasnopp

JAG ÄR FAN SÅ SERIÖS

just take a look at me noooow, jag sitter bredvid dej på syv-grejn och spelar röj istället för att göra mina gymnasieval ;D

2009-01-09 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0