Jag är virrig trött, sliten och nött och det är äckel-Onsdag

det kallas för att vara bitter, "stå i väggen och trampa på samma ställe" vinterdepression, ångest och saknad...
Det kallas även för att vara alltför skadligt lat, ha enormt sötsug och trött huvud. Alldeles för trött trött trött.
Kanske ska ta och börja fat attacka på Friskvårdshuset ihop med alla andra oskarshamnsbor?
Jag är ju VERKLIGEN en sån person som tränar aerobics, tjoar och stimmar och är allmänt superblond och står och ropar : KOM IGEN DÅ TJEJJEEER ! LITE TIIIIILL! KNIIIIIP... Vet inte vad Snuffsis får allt ifrån.
Och som toppen på moset och allt vad det heter bestämde sej min hjärna (och männsikor runtomkring mej) för att försvåra mitt gymnasieval något riktigt ordentligt. 
                      
(Procivitas Vöxjö)                            eller        (Calmare Internationella Skola)

Nu kom de upp två hyper-ungar, en av de utbrister; JAG ÄR DATA-NÖRD FÖRRESTEN, SITTER VID DATAN HELA TIDEN, precis som hon där! ...säger skitungen och pekar på mej. Detta är illa, fyfan vad illa det är. Det är så illa att jag ska bege mej iväg på promenad straxt, med en långbent tös men innan dess ska jag proppa i mej en pannkaka eller två eller sju.
Hola mc Bola guapos
 


Kommentarer
Postat av: sofie

nja, men de andra passen är inte sådär! Typ asgoa faktiskt.

alla coolingar tränar ju på friskvårdshuset hihi ;>

2009-01-21 @ 19:24:35
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: line

va det nautilus vi sa, hm har iallafall för mig det. DOM BÄTTRE ÄR JU DÄR SÅ ATT SÄGA :)

2009-01-21 @ 20:05:47
URL: http://linehoglind.blogspot.com
Postat av: sofia

HAHAHAHA,

detta va högst förvirrande!

2009-01-21 @ 21:13:59
Postat av: sofie

näe sofia.. du får nog ta värket (verket?) iallafall. du verkar vilja ligga ute & pumpa bland gruabbarna.

2009-01-21 @ 22:44:56
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Linn

AAAAA eller så startar du ett eget gym liksom.

det är ju ganska kul det me

2009-01-22 @ 17:48:58
Postat av: Sofia

verket känns lite b måste jag säga.

Men linn? då kan ju du bli min kompanjon då?

2009-01-22 @ 18:06:41
Postat av: Linn

Räkna med det!

Jag är bra på det här med affärer vettu

2009-01-22 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0