It's a strong world, and I really really really do like you

Söndag eftermiddag,

Ying&Yang
jag svävar som på moln och tankarna far fram och tillbaka.
Antagligen fattade alla andra att de inte alls skulle bli nåt slut igår käll,
de va nog bara jag själv som trodde de..ett tag.
Tills du steg in i hallen, och stövlade fram till mej.
En kväll med hjärtklappning, tårar/glädjetårar, försoning och väldigt mycket prat.
.....Och vi hoppas på ännu ett år, vi laddar om och satsar ordentligt.


Och idag har de varit vintermys med Malle Bitterfittan och Björkis.
Pulkaåkning(ett åk) promenader i fin vintervärld, varm choklad, the hills, bullar, Anders asgarv, och jaaa..
Vintern kan nu försvinna, idag har jag gjort allt jag vill göra. Igår och idag.

Nu ska jag bege mej mot Random och håller tummarna för att de är vår imon när jag kliver ur sängen.

Vissa svettas Chanel,

Kommentarer
Postat av: MM

..och du är inte en av dom ;)

2009-01-04 @ 22:26:27
Postat av: FF

....och du andas knappast lyx.

H&M fore life tyyyyyp ;)

2009-01-05 @ 11:28:34
Postat av: sofie

gifta paret somfan ;>

2009-01-05 @ 13:42:05
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: sofia

jag och malle ekel eller jag och ÅLarth ? ;O

2009-01-05 @ 20:13:41
Postat av: sofie

ollat, vem annars lixom;)

ollat ekroth (v) sofian kodeljan.

nääjs dedär

2009-01-05 @ 20:24:21
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0