Du har så underbara ord, du kan le så jag smälter...

...Och ett  STOOORT grattis på 17-årsdagen och en blöt puss till dej i efterskott min älskade toffel!


(presenten är nåt som kommer , och jag är lessen att jag somnade)

Och tack för en alldeles perfekt helg,
fyller man år får man fan i mej ta och fixa BÅDE middag och frukost....
OCH stå ut med både de ena och de andra. Så du vet de. 
 "Men om vi ska va ett riktigt gift par kanske jag ska ta soffan då?"  " Jag hänger tvätt älskling, vad vill du har för te-smak?"
"Sköljmedlet är min bästa vän, sen tvättmedlet och sen du! "

Kan avslöja att jag är lite rädd för de där med seriösa saker,
och helgen utvecklade en slags fobi mot att gifta sej...

JAJA, ska gå och dagdrömma nån annanstans nu.
Kärlek till dej,


Kommentarer
Postat av: kusinen

sofia disken tog du ju med ? ((:

2009-01-20 @ 15:41:58
Postat av: sofia

jo, de är ju VÄLDIGT trevligt att ni kommer så bra överrens ;)

2009-01-21 @ 13:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0