And I'm sorry that I lost you friend...But I would do it once again


Idag har jag vatt ute och gått med Malin,
jag gick sju meter för henne hela tiden. (syns tydligt på bilden)
Och jag antar att jag fick vad jag förtjänade när de va JAG som blev väckt för en gångs skull...
Sen stan, stress, stök för jag hatar att åka buss.
Och vidare, fixa käk..för idag skulle vi va nyttiga och ansvarsfulla minnsann.
Och nyttigt blev de då allt, men jag säger då de; LÄMNA ALDRIG MEJ ENSAM MED VÄTSKA PÅ SPISEN
Hem och putsa, städa, och dammsuga hela rummet. Vissa gör de ju innan jul dåmen.. JAJA
IMON BÖRJAR SKOLAN,
jag blir berövad min frihet barasådär..fyfan.

har egentligen inget att skriva om,
för jag har stängt av strömmen. ah
Kärlek,

JUST LIVING THE DREAM- FREEDOOOOOOM WOOHOOO

Kommentarer
Postat av: bitt..fi...

NGT DU VILL HA SAGT MED BILDEN ELR?!:@

L-I-V-I-N-G THE DREAM; WOOOOOOOOOOOOOOOOOHOO ;)

2009-01-07 @ 22:13:36
Postat av: HURTBULLEN

MALIN FÖRFAN, ta åt dej bara! ;O



I'm going crazzzyyyy

2009-01-08 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0