Men du kan ju inte snurra, flicka lilla

Torsdag för er som inte vet.
Och för er som inte dragit upp persiennerna kan jag ju meddela att det snöar. Att det har gjort det och förmodligen kommer göra det fram till skolavslutningen.
Ska iväg och träna om cirkus tio minuter.
Och efter den här helt galna veckan, vill jag påstå att jag är söndertränad. Faktiskt.
Höfterna verkar, men leendet är desto större!
Annars är det vardag som mest förtillfället,
läxor, prov, nationella och trippelalliansen.

Mot träningen,
mot tränigsverken!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

sofia du tränar inget ;)

2009-02-06 @ 22:07:56
Postat av: förnärmad

joo,

nuförtiden gör jag FAKTISKT de

2009-02-07 @ 11:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0