-Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem

Måndag kväll,
En dag närmare sommarlov, det är så jag resonerar. Det är så jag tänker resonera tills vi går ut 9:an.
Lite slapptid ihop med oss återförenade, och skrämde hälen av Malle. Dagens bedrift.
En matteläxa, en engelska-uppsats och en vidrig äckelbok som inte ger mej kunskap och läsglädje, men gott om äckelkänslor och annat fint. En iiiiiskall promenlelix, så lite motion fick jag inklämt ändå och nu sitter jag bänkad med apelsin-sorbet och inväntar Lipstick Jungle. Försöker intala mej att duntäcke och glass är bra om man vill komma nånstans.
 
Kyla, regn, snö,måndag. Usch nej. Vramare breddgrader önskas.

bittersweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0