- Imon lämnar jag soffan, imon tar jag mej samman



4 dagar kvar,

Kände att skolan va onödig idag, kände att de va onödigt att släpa mej hemifrån
stannade hemma, och har tillbringat dagen i vågrätt läge framför repriser av TopModel och mängder av c-vitaminer i alla dess former. Jag är ju inte sjuk,
men jag kan ju bli. Så nu har jag ätit dagens första måltid, tagit en (tro mej) välbehövlig dusch och läst igenom vad man förväntas kunna tills morgondagens prov i konsthistoria,
Imorgon väntar också en träning,
en timmes lidande som kommer resultera i onda ben och ett självförtroende på botten,

Nu: Sex and the City, konsthistoria kakbak

Jag har världens bästa M,
tre stycken faktiskt!


puss'

Kommentarer
Postat av: maja

kan jag få va ett av "M:en"? puss

2009-02-12 @ 21:26:00
Postat av: sofia

Maja är redan ett av m:N pusss

2009-02-13 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0