- En tellitabbi va homosexuell

En gnutta alla hjärtans dag idag gott folk,
vet egentligen inte varför man säger grattis och såvidare,
men de är väll kul att dagens finns. Så man får läge att uppskatta alla fina människor runt om en,
Jag uppskattade MalleBalle ihop med en jävla massa smågodis, kladdkaka och ett stycke (ganska långt) SATC igår minsann.
Morotskaka, enkronor, moderater,

Idag ska jag förmodligen resa på häcken nån gång,
ta mej samman, pressa in mej i duschen och bege mej till stan för lite socialt umgänge med två av M:en. Fika och så skulle jag gissa på, en lunch för min del kanske.
Sen firas min älskade kusin,
och självklart är man "where the action is"  så grattis och sånt till han!
Tidigt i säng, och skänk gärna en tanke till mej när jag klockan tre i natt kommer befinna mej i Stockholm på väg upp till Vemdalen. För lite skidåkning och afterski-bravader (förhoppningsvis). Bilder kommer den dagen datan min bestämt sej för att göra som jag vill och avskaffa sin fria villja.

Puss och en massa


Kommentarer
Postat av: Malleee

MODERATJÄVEL!

hälsa galgen från mig! <3

2009-02-14 @ 18:47:31
Postat av: slisk

ha det så bra nuuuuu, och bryt förbövölen inga ben hörrö! :)

2009-02-15 @ 11:42:51
URL: http://linehoglind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0