-Du ska vara med om allt för att få mål i mun

Nananana, inga ben är brutna!
Fast jag måste medge att det lika gärna hade kunnat låta: nanana, ett ben är brutet, typ.
Hemkommen från en sannerligen bra skidsemester, en bra sådan med tanke på att jag två av dagarna låg och vred mej på soffan med bultande huvud och hög feber. Så det kan gå, när det är 30 minusgrader alldeles utanför dörren.
Mycket åk, minsann. Mycket åk i backar som ingen människa ska behöva åka i egentligen. En förfrusen kind, en förfrusen fot och en lagom fin hand. Smällar man får ta, när man leker snödrottnig i den alpina delen av vårt land.
Men har för tillfället fått nog av underställ, förfryset nylle, pjäxor, havregrynsgröt och pinsamma mammor på After Ski. Norrland va nog inte riktigt min plats på jorden heller,
även om norrlänningar är ett rätt skönt folk. Nästa år väntar Italiens kilometerlånga backar, hoppas vi på.



Nehe,
måste börja med mitt tårtbak snart.
Stort Grattis I Efterskott Till Fröken Malle Mensvrak.

Tjillevippen och så,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0