- Buddha on the mountin

JO ni,
de där med träning? Fan så överkskattat, egentligen.
Egentligen är de ju den inre skönheten som räknas förstås.
Men måste medge att lite ångest har jag, faktiskt. Kvällen har nämligen inte alls gått åt till att träna,
Eller jo, munmusklerna har fått jobba en hel del.
Mat har ätits, skit har snackats, en Lady och Lufsen med två liter glass..
Ni fattar grejen? Ihop med mitt päron maja, hon ni vet? Med schnygg scchtil och kläder som passar på schiissch.
Nu säger jag duntäcke, flanellpyjamas och andra avenyn.

PUSSSas

Kommentarer
Postat av: hon med schnygg shtill

näschta år blire twå schnygga på schisss ;) yeah!!!

2009-02-10 @ 21:07:15
Postat av: Malin

Kollar du också på lipstick jungle?:O:D

2009-02-11 @ 14:42:35
Postat av: sofia

hehe, hur ska de bli på schish då måntro ? ;O



oyees, ATT jag gör :A

2009-02-11 @ 18:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0