-Bara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tät

AckAck, såå va de då dags för veckans andra lektion i spanska.
Sittandes brevid min trogne vapendragare Willy, som är hjärnan ui vårt team. Förmodligen han jag kommer få tacka om jag lyckas få ett G i det här skitspråket.
Iallafall vankas de presentrunda idag och den enda existerande anledningen till att jag skriver det, är för att jag vet att Malin K vadå är trogen läsare av min blogg. Men först väntar ett antal minuters kvarsittning för min del, själv göra, själv ha typ. Ondöigt inlägg, onödig lektion.
Lägger upp en bild påen moderat istället, usch vad jag är tråkig...det tycker willy oxå :(


-Top of the world. HEY

Kommentarer
Postat av: Malin K VADÅ?!??!

hahah, men ojdu. det va ju en fin moderat det ;)

2009-02-26 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0