tusen stjärnor som tindrar, glitter så långt jag seeeeer lalala

det är minusgrader, snökaos(alltså snö på marken), tända ljus, en nyklädd gran, inslagna julklappar, julgodis i tontals. det är fyra dagar kvar tills julafton, dagen med stort d, och jag kunde inte må bättre. vigt dagen åt att slå in julklappar, göra julskinka, kollat på en harry potter med tre flickor i två soffor och ätit hundratals grejor. jag har också bossat över julgransklädningen, alltså, styrt och ställt  kulor, glitter och en stjärna i topp. jag har blivit döööförbannad på alla som ska hänga upp hemmagjort fult julpynt, och jag har tvingat min bror att hänga upp toppstjärnan cirka 23 gånger, eftersom att de måste, måste va så fint som det bara rimligtvis kan vara.

glögg nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0