mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

ingenting i min kalender idag, nedräkning till måndag och ny vecka har inletts.
helgen har enbart och bara ägnats åt ingenting speciellt i största allmänhet. lördag dag promenerade mina ben och jag omkring i kalmar, med en pappa som smakråd och vägvisare på det gigantiska livsfarliga varuhuset IKEA. hann hem knappt o preics innan malin the man anlände,därefter följde matlagning (eller försök till det), musikspelande till midnatt cirka gurka och småprat om datten och ditten varvat med gapskratt ala grande.
och såvare söndag, jag har spikat upp tavlor, tvättat fönster, hängt upp gardiner, konstruerat olika manicker, rensat fixat och trixat, putsat, dammsugit och strykit som en hemmafru på kokain idag.
veronica maggio och jag ska tillsammans med några deciliter glögg och antal mandariner igenom kvällen. för någon sa att de va andra advent. trevligt.



Kommentarer
Postat av: Malin

sofia då! ska du inte ge stackars veronica en ärlig chans och bara LYSSNA på henne? inte medans du gör massa annat! ;) höhö

2009-12-06 @ 21:06:42
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahha just de!

va de inte jag som sa: "åh tänk om folk skulle säga så om mig? jag gillar att prata med sofia medan jag gör andra saker!"

2009-12-07 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0