fredag (originell överskrift men icke desto mindre sant)

har lagat tacopaj till "the bad touch" och mamma har undrat vad jag håller på med (tydligen skulle köttfärsen ligga i stekpannan och ej utanför) jag har pratat bort cirkus en timma i telefon med ebba älskade pumba bergman, jag har dragit fötterna efter mig på stan med ambassadören majis, jag har inhandlat en underlagskräm, jag har ätit mandariner tills jag slutade av hälsoskäl, jag gjort några mattetal och käkat center. jag har förfrusit händerna och fått order att inte göra några som helst planer tills nästa helg, och jag har faktiskt haft sovmorgon och gått i skolan också. imperfekt alltså, nu lite futurm: jag SKA hem till denna pumba och spendera min kväll i hennes sällskap, och jag SKA prata med kär oliv också. oj. stressigt liv. puh.

happy friday people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0