för att natten blev så virrig, för att känslorna gick runt

känner mig verkligen så där hypat jättelycklig idag, leendet är brett och riktigt lyser typ hysterisk 700watts lampa från IKEA. jag skrattar åt allt och jag skrattar hela tiden, eftersom att den här dagen är så underbar och har inneburit så mycket skojiga små saker. och jag ser positivt på min framtid och är verkligen helt inne på de där med att allt blir vad man gör de till och jag älskar världen för den är så ljus och rättvis och HÄMTA ANDAN och jag älskar att algebran sitter som ett smäck och de finns massa andra saker jag älskar idag.
och så vänder vi alltihopa till det motsatta och får min dag ord för ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0