en kappsäck full med pengar är ju också bra att ha

joni, de där med mysiga julavslutningar, fika och julmusik i sann gemenskap när alla är vänner och älskar och avgudar varandra till höger och vänster sista dagen innan lovet, det är inget för idrottsprogrammet. morgonen började med en nästan två timmar lång klasskamp med blod svett och tårar och volleybollmatcher där killerinstikterna sattes på sin spets och sen ringdans med alla och det va ju mysigt och skoj för alla som va med vilket inte majis och jag va. nepp. vi satsade på choklad och es-konsert istället. mycket mer i vår smak så att säga. sitter just nu framför min trogna dator och knaprar massa massa choklad, väntar på min soulmate ebba och tillsammans ska vi genom kvällen. shrek och hamburgare. sånt är livskvalitet. förresten är jag barnvakt åt världens gladaste treåring, hon har kommit till en betydande insikt för omvärlden. om man ställer sig mitt på golvet och snurrar runt runt runt runt, så trillar man ihop. så detta är vad hon gör, hela tiden. och det som är så himla underbart är att hon skrattar lika mycket varje gång.

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0