because your mine, i walk the line

vart ska jag börja? hektiskt liv ala grande just nu. Upptempo, need for speed typ. Mycket att känna, tänka, göra, vilja, grubbla över, ta tag i och såvidare i all oändlighet. Svichade hem till malin efter alla tusen filmvisningar i den onödiga skolan, trixade, stekte och kryddade, fram kom riktigt god mat, svichade sen till vallhalla för att kolla på duktiga agnes när hon dansade (ni vet, röra sig till musik, som jag inte kan för att jag är taktdöv, spanskan i åttan med salsan är ett bra exempel) iallafall svichade vi ut i snöstormen efteråt och TOG EN PROMENAD i det hysteriska vädret och nu har jag tillbringat två timmar i duschen och överbelastat oljepannan. hoppsan. iallafall är det just nu julgodis som gäller, (eftersom att ugnen gått varm här på gunnarsövägen 4 sedan mamma fick dåndimpen och skulle göra julgodis som en galning)och snart snaaaaart ska jag renskriva some text och mejla den till lilla söta lennart. exakt klockan 23.59 skulle den ligga på hans mejl, tydligen tog det en minut att köra ut den också. nu är det som så att jag ska avlägsna mig härifrån,

tills vidare så att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0