-

gaaah, att man aldrig har tid att pusta ut och lugna ner sig lite. stressat emellan saker hela dagen igenom, och försökt organisera mitt i mitt egna lilla kaos. packa, städa, städa, packa, göra ärenden än hit än dit och så ner i diket. eller soffan iallafall. när allt hade lugnat sig lite kom malle och spelade sims med mig ett tag. nu ligger jag på latsidan, dricker honungsvatten och försöker bli kvitt nästäppan. imorgon bär det iväg till tyskland där jul ska firas och andan hämtas.
kvällen ska spenderas på samma sätt som kvällen gjorde igår. ihop med min mamma, ett kilo julgodis och tjejfilm. "sofia, du kommer bli tjock. pappa skulle bli galen om han såg dig nu" lilla mamma är orolig för mig.
men den 27:de återvänder jag som en helt ny människa!

so long vänner, god jul!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaah, vad mogna vi lät! kommer och tittar till huset ibland då! ha det så bra fialuttan! <3

2009-12-22 @ 23:50:12
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0