om att headbanga till ringsignaler

Jag började helgen sådär lagom gudabra, och den fortsatte i samma överrasknings-slumpmässiga bra stil,
i söndags var de mer intrasslingsstilen på de och huvudet är idag ganska överfullt. Jag har ett blekt ansikte, trötta ögon, och sömnbrist. Kanske även blodbrist och vitaminbrist, NÄR vi ändå är igång. Och dagen har liksom bara fortsatt och fortsatt och jag har ju varit tvungen att hänga med, fast jag kände mig så fel idag. ALLT gick fel, från skratch.
Men sen rättades de till, jag och mina ben svängde förbi på finnrevsgatan, headbangade till ringsignaler, drack starkt kaffe, övade balett och bekantade oss med vispis. En dag är inte bortkastad om man har skrattat så man kippat efter andan, vi får väl säga de idag då.


Sofia säger:

*de är ju en annan som skrivit en sån låt

*lilly allen, om du känner till henne my asia-friend

willydo säger:*meeh so! haha jag har sett henne live;) my italian mafia frried chicken friend
-Willy är på dåligt humör idag, jag ska ägna kvällen åt att omställa han!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0