When I feel ugly, I just look at you




10 år på Kristinebergsskolan, har förutom att bidra till hårdhudade attityder,
starka personligheter, krigskunskap och läran om hur man ger bitchblickar, snackar skit
och mobbar lärare...också gett en hel del minnen. Vissa för livet, vissa att förtänga.
Jag tror inte jag är ensam om att ha mest från den första kategorin.
99-09, kommer inte, absolut inte, någonsin, aldrig kunna konkurera med sp09a,
på den fronten är jag fullständigt övertygad.
Första dagen, lika med mycket information i mängder och dröser, lika med mycket presentationer ochett och annat nytt ansikte. Första dagen av första året på Oscars...hrm.

Ebba säger att hon älskar den, och jag kan inte annat än att hålla med.


Kommentarer
Postat av: sofie

9b, en klass för sig helt enkelt

2009-08-20 @ 20:17:18
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0