- En kvinna utan man är som en fisk utan cykel

-Vårsol,
-snart helg,
- framtidstro
men lätt knäckande psyke på människor utan tro på vare sig sig själv eller andra, som förmodligen själva kommer gå och dreggla och nöta i Oskarshamn  till tidens ände eller något åt det hållet. Som dessutom är brunhåriga, brukar gå omkring i jeans, gympaskor och en röd krösa-tröja som det står NILSSON på ryggen på, personen har i fråga skåpet bredvid mig men jag vägrar nämna några namn. Kan finnas personer (som egentligen inte har med skiten att göra men ont om öriga saker att lägga sin tid på som tar illa upp då, ni vet sådär gulligt i förebyggamde syfte åt någon annan)
ALLEFALL, på uruselt humör och stressad till tänderna. Ska ut och schteka med min privatekonomi nu, ifall det fanns frågetecken vad jag ska ägna mina kommande timmar åt. sen: SLISKPROMENAD wihu (prata nivet, skit och så)
-Feminist idag, OCH sur. Detta är för tillfället idolen och min guru.

Adjökens

Kommentarer
Postat av: Malle

BITTERFITTAN IN MY <3

2009-04-01 @ 19:18:17
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

- JAG SKA KOLLA PÅ BALLAR AV STÅL IDAG!

OJJ...

haha!

2009-04-01 @ 21:40:45
Postat av: random-malin

- JAG SKA KOLLA PÅ BALLAR AV STÅL IDAG!

OJJ...

haha!

2009-04-01 @ 21:41:53
Postat av: random-malin

- JAG SKA KOLLA PÅ BALLAR AV STÅL IDAG!

OJJ...

haha!

2009-04-01 @ 21:42:47
Postat av: random-malin

- JAG SKA KOLLA PÅ BALLAR AV STÅL IDAG!

OJJ...

haha!

2009-04-01 @ 21:44:06
Postat av: random-malin

- JAG SKA KOLLA PÅ BALLAR AV STÅL IDAG!

OJJ...

haha!

2009-04-01 @ 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0