-Och nu hänger det på varje kvist, en solskensoptimist

 Det räcker med att kolla upp mot solen, sluta ögonen och låta fantasin skena.
-Så hade man alla gånger kunnnat vakna upp på en kritvit strand någonstans vid karibiska halvön...
Och för vissa blir detta snart verklighet, nåja, inte karibiska halvön men tyyyyyyp. AJA VAFAN. växjö är väl inte så pjåkigt det heller har jag försökt intala mig, och dessutom har jag och min sliskvännina storslagna planer. det ni, hoppas ni undrar vad vi ska göra och tycker vi är skitballa. Förövrigt är det vårkläder, vårkänslor och vårlåtar för hela slantingen nu förtin.
Och vi hatar snoppmutanter, HATAR. Och vad mer? JO, utvecklingssamtal idag. "jag strålar och har en fullkomligt oslagbar analytisk förmåga och djup reflektionssida" hur nu detta kan göra mitt liv bättre. Allefall, fredag imon. Fint och lagom passande. Livet leker här i min sjuuukt sköna storstad där jag är VIP vart jag än kommer. Inte många som toppar de.

Eftermiddag med solen i ögonen och fokus på budgetjämförelser...


...Och dagens mest flitigt spelade låtar, vår vår vår.

Adjökens♥

Kommentarer
Postat av: Malle

JAG HATAR SNOPPAR!!

2009-04-02 @ 19:44:56
URL: http://malinkaarlsson.blogg.se/
Postat av: Liza

jag gillar snoppar

2009-04-02 @ 19:48:51
URL: http://halighalie.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAH

2009-04-02 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0