You look at me and you'll see your past, Is that the reason why you're running so fast?

Huanamig,
idag känner jag mig som en riktigt LITEN pajsare. Anledning(ar): 1. Vår allra käraste betterfetta Malin har varit på såndär övningskörnigskurs, och jag upplevde min 15:de vinterför inte sååå länge sen inte. 2. Efter gårdagens alltid lika behövda slisk-promenad med en tjej som är typ 2 meter högre och sju gånger så gammal (typ) känner jag mig vääääldigt liten och KORT. Men nu ska jag boosta mitt ego istället. Förutom en deprimerande film där tankarna ständigt gick till hrmmmmm(nämner absolut inga namn) men  bill och bull vet vem jag menar om jag säger bögen, i filmen alltså, så har dagen helt klart varit bland de bättre. Soldyrkande och glassätande (samma glass samma brygga) är vad jag sysslat med i eftermiddag!


No-förhör imorgon, so-redovisning muntlig på torsdag, bildgrej inlämnad innan påsklovet och slutligen en massa vidrig engelska.
Där har ni min tisdagkväll, ska även hinna med min favortihobby lite. Äta och dregla (framförallt dregla) i närheten av en tv som visar andra avenyn och allas våran Kim. ♥

JAJAJAJAJA,
NitarN aka malin (kanske mest känd som ordningsvakt under nyårsafton)
lämnar imorgon Sverige, för gott. HEJDÅ LOVE kommer sakna dig ibland när jag känner mig ensam och ingen orkar med mig.


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHHAH! NitarN.. jag gillar det!:D

2009-04-07 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0