You Can't Start A Fire...

...without a spark. Så sant som det är sagt,
behöver en sorts gnista känns det som. Allt är grått, regn o ännu mer regn. Förlåt att jag gnäller om detta förbannade jävla väder, men det gör mej suuuupersuuuur. Ingenting kan få mej att le, med vissa undantag då förstås ;)
För en vecka sen, va jag hur glad o lycklig som helst. Gick runt som en jävla dåre, o log log log. "Fortsätt le, de retar mest" ha,

Humörsvägningar?
Men nu har mitt härliga humör alltså vänt, och mitt ytterst otrevliga o ocharmiga sätt har tagit över. Går som på nålar,
1 2 3 djuuuupa andetag. ALLT gör mej förbannad, suuuuck! Tur då, att jag har personer runtomkring mej som bryr sej o muntrar upp mej, för det behövs i tider som dessa. Och så finns det ju en, som lyckas bätte med den bedriften en dom flesta andra, men det är ju en heeelt annan historia.

Säga grattis på tolvslaget...
Igår, vart det MIN födelsedag! åååååå, jag är femtoon år.... x)
hihi, tack alla söta människor som ringde o messade! Tyvärr Broman, 25 min sen från 1:a platsen haha.
Vet att du älskar personen som blev etta !

Dagen tillbringades sen med en nygammal person, kollade på"batman beginns" elr va den nu heter,, jaa så bra va den...
jo, det sägs ju att man inte uppskattar det man har förrän det är borta... därför va det himla uppskattat när en viss annan skrev nåra välformulerade rader,  o därmed fick mej på andra tankar....låter det förvrrande ? ;O

Nu sitter jag här igen, efter ett mini-blogguppehåll..det pissregnar o min kamera har lagt av. Tur att Agnes o fika väntar!
O senare på kvällen, blire ännu bättre :) Jag haaataaar att erkänna, men ett telefonsamtal från Växjö piggar alltid upp!

Och förresten, JAG ÄLSKAR HÖST! te, mode o myyyss ;> men min hals, älskar definitivt inte hösten. Den lblir helt igengeggad å sen framåt oktober brukar den strejka lite då o då. De tackar vi för !

Nu, ska jag gå o fixa te, börja skriva på min krönika (pluggväder) kolla på "Nynne" (Denemark <3)
Sen dra på mej nåra stora halsdukar 50 par koftor o en mössa...o ut i spöregnet med ett stoooort paraply!

Hörs senare, är jag rädd för! ;) 

 (Milica ringde igår, o sa grattis. HERRGUUUD! halvdog typ hehe ;> )
 oskarshamn om en månad elr så...

Kommentarer
Postat av: Malin

nee sofia nu har du nog fått allt om bakfoten! här ligger aldrig ngn snö, den förvandlas till blask med en gång ! ;)

2008-09-09 @ 15:17:44
Postat av: sofie

kan det va oliver som ringer fr växjö? ;> haha :)

2008-09-09 @ 16:54:27
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHA, men malin...de kanske va önsketänkande ? ;O

Har vi lite TUUUR har vi snö här i oktober! x)



Hihi, joo.. visst äre gamla oliver som ringer allti ;) men snart kanske man får samtal från Växjö...av dej ? ;O

2008-09-10 @ 18:59:13
Postat av: BROMAN?! SHIT

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, ÅÅÅÅÅÅÅÅH, ÅÅÅÅHÅHÅHÅ JAG ÄR FEMTOON ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR.

2008-09-10 @ 22:42:24
Postat av: SOFIA?! SHIT

hahaaha,

tack broman! x)

hur faan hitta du min blogg ? ;O

2008-09-11 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0