Why The World Seems So Wet

Nämen hej,
man skulle  ju kunna bli deprimerad för mindre än ett konstant regnande nu, tre dygn på raken. Har ingen lust att skriva idag egnt. Är grymt uttråkad o ska snart iväg o träna med min fina emma. Det är bra de ! x)

Annars så,
helgen har vatt...hmm? blöt?

Förstås mysigt i fredags kväll,  o  så staden på lördag fömiddag. Efter det  släktkalas.
Japp, de började lugnt med mat, presentöppning osv. Sen spårade allt ur när alla fått i sej tillräckligt mycket för att ta sej till källaren där karaoke väntade. Trodde minst sagt att jag skúlle bli döv när min morbror skulle sjunga; Sepå mej...
"Seeee på meeeej, åååhååå ett håål i tandeeen, det gör ooont o aldrig lämmnaaar jag deeej"
Heh, tondövhet går i släkten (A)

Nu; film, snacka med emma, träna...o ännu mer telefon förhoppnigsvis ;)

meningslöst inlägg...ja..

Ta  mej bort härifrån, någon ?


Kommentarer
Postat av: sofie

grattis grattis grattis. (idag=8sept)

trodde att det va den 7 idag, sryyyy :P

2008-09-08 @ 19:57:01
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

haaha, noll koll? :P

tack så mkt ! ;D

om en månad är det din tur !

2008-09-08 @ 20:04:26
Postat av: Anonym

haaha, noll koll? :P

tack så mkt ! ;D

om en månad är det din tur !

2008-09-08 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0