What Goes Around, Comes All The Way, Back Around

Uhngklbölm,, fyanamej. Idag har jag då sannerligen inte vatt på topp. Sov ingenting inatt pga av min genomtänkta koffeinkick igår kväll...JAG SOV EN TIMME! o pluggade ingenting.(spydde desto mer)...å ååångest :( Men de gick så bra som de gick, anyway. Jag är ju då som sagt; so-maskinen! ;)
Sen kom jag hem trött o äcklig, fortsatte pluggaluggaplugga osv.... o nu sitter jag här. Ännu tröttare men en dusch fräschare :) Deni ;) Nogrejs tills imon,jag satsar på att vara hondendär assmart med handen uppe HELA tiden...
NU ska jag på chillet, de har jag gjort mej förtjänt av !

O min uppdatering kommer suuuuga rätt rejält,
här är resten av min vecka;

Onsdag; Fika med Lisa o Sofie, staden, ringa till Maja/Andreas
Torsdag; Åka till kalmaret med Emma o kanskekanskekanske Linn ? Hälsa på Majan, packa o plugga ? Förbereda massa
Fredag; Göteborg med idominmaja
Lördag; Götet
Söndag; Åker hem, shopping o lite annat!

mmm, I look forward to it alltså ;)

 HÖST <3


O nu får du ta o bli FRIIIIISK, jag hatar att se dej såhär :/
Lova ?

Back to MY sociallife on msn ;) puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0