We Did It, We Did It Again

Maja o jag gjorde det igen. Bort oss alltså...
Ordentligt med denna gång, o vi som knappt hämtat oss från idominchocken. Skulle ringa till Emma o meddela att vi bestämt bord, vi hade tjatat ett tag på Emma att HON skulle ringa o boka. Så vi behövde få tag på henne...och tala om att. Vi hade dock inte hennes nummer, så va så moooderna o använde Eniro. Hm, Maja ringde till emmas hemnmr o hennes "pappa" sa att Emma inte va hemma. Så vi ringde o ringde ett tag, Tillslut frågade han om vi skulle be emma att hon skulle ringa oss när hon kom hem. M, jo de lät ju bra ! Sen ringde vi till Linn, som sa att Emma va hemma. Ha, virrigt de där alltså. Efter ett tag fick vi tag på emma som sa att hon minnsann inte vatt på stan idag, Nähe? Konstigt...tänkte vi. För det sa din pappa,
Emma börja asgarva o berättade att hennes syssling oxå heter emma o bor på samma gata som hon. FUUUUCK
Nån timme senare ringer Emmas syssling upp mej o frågar efter Maja...hahahaahahhhahaha
Maja hade ju gett mitt hemnummer till emmas syssling pappa. HAHAHA, ibland e vi liiiite ute o cyklar :)
O nu har vi precis fått reda på att emmas syssling inte e mobbad, fan.
Aja, nu ska maja o jag ta tag i vårat liv. För min del kommer de gå finfint....majas njaaaa. tveksamt.

  O du läskiga männska ! Gör bort oss på detta sätt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0