Wath About Now?

Hmmm,
tisdag idag då. Blev inte riktigt som planerat, min maja va sjuk o kunde inte umngås med mej. Så jag fick helt enkelt umngås med mej själv...O mina kära books då! Som sofie skrev; no in our hearts <333 O so, matte, engelska aa ni fattar ;) Idag har jag fått praon bekräftad o  fixat no:n, kan allt men ska inte säga för mkt. Då de finns chans att de skiter sej, förutom de har jag även grejat engelskan o svenskan. Krönikor e fan skitkul, ska blityp nya Skugge..
O när jag inte suttit med näsan i en bok, har jag inte haft särskilt mycket för mej alls. Typ te, film o massa sova...
Har verkligen ingen energi över, det tar på krafterna att bara tänka o förstå typ!
Men ska dock inte klaga, helgen ser ut att  bli brabrabra! x)
På fredagen hinns ett besök från "Storstan" med, o lördag ut o käka o nåt mer? med Linn, Emma, Maja o Stephanie
Jag skrattar redan,

Lessen om jag tråkar ut er,
Ska allafall duscha o repetera no:n en gång till

O krya på er, Maja o Lisa :)

Förkylda pussar


MAJA! en vecka kvar nu! peppapeppapeppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0