Verry Verry Extra Ordinary

ooo känner mej såå DUKTIG!
Har vatt i väg o tränat 1 h o 30 min, tennis då såklart ;)

Bara för att Wimbledon 2017 är mitt mål,eller inte, men det börjar faktikt gå braför mej nu. Så nu ökar vi tempot här heja heja...

Och så va jag så duktig att jag åt både innan OCH efter. Något jag aldrig brukar hinna annars.
Men så går det ju därefter oxå...
Trots tränigsverk o allt käpmade jag på bra enligt mej själv, och ja...det är ju då hurtbullen Jones vi tackar för den verken  i nacke, armar o rygg. Så tack ska du ha, "kompis"! Jag ger igen, detvetdu ;)

Nu ska jag lyssna på musik, o städa mitt rum som varit anledningen till en hel rad av mammas verry verry extra ordinary specialanpassade utbrott :S hmm...inte kul. nej.

Ska ta tag i att nu, o på torsdag ryker mina blonda lockar :D

pusspåer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0