SPRIIING SOFIA, skynda på med idominet, Oliver e hääär!!

Ja så va det lördag. Förmiddag, ska iväg med majan snart o sen ska vi väll troligen organisera kvällen lite bättre kanske. Så vi vet, för det är ju nåt vi inte gör nu. Dock är det inte särskilt mycket som kan gå fel, det är ju tillsammans med "sarregerre" ha, har det nånsin vatt trist med dem ?

Kvällen igår va lite...äsch jag vet faktiskt inte hur den va. Men jag tror de va nåt bra, elr nåt som kan bli nåt bra. Inte på DET sättet, men jag tror vi gjorde det bästa av de, o så hade vi kul till på köpet.Damp i omgångar, ha, janii. va ska man säga, lilla gula kyckligen o stora stygga vargen typ ;> 
 (gammal bild, men lika söt för de)

Men trots att de blev lyckat efter nåra månader isär, tyckte jag ändå höjdpunkten va när majan satt vid min msn o höll på. I en jävla evighet. FÖRLÅT HELA VÄRLDEN FÖR VAD HON NU SAGT TILL ALLA !
O väldigt lyckat o byta namn till; SPRIIIIIIIIIIIING SOFIA, SKYNDA PÅ MED IDOMINET, OLIVER E HÄÄÄR !
O vem loggar in  ? mm. tack maja! O trycka av telefonen på trean är inte särskilt bra heller, näe nu avslöjar vi inte mer ;)

Ani, ha't så fint, för de ska vi ha ! Teeeeee <3

Kommentarer
Postat av: liiiinnn

ollan, han känner jag igen! :D

Hälsa mannen när du träffar honom,

Hälsa från en old saltvik friend! :D

2008-09-20 @ 16:45:01
Postat av: Sofiiiiia

haha, kanske blir du som träffar honom innan mej? ;O

2008-09-21 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0