Sooo Sick

Detta suuuger,
jag ligger för tillfället utslagen på soffan (dock inte så utslagen att jag inte orkar blogga)
och försöker komma undefund med vad jag gör här. Jag borde sitta o plugga flitigt, och efter det borde
jag träna. Men istället, kollar jag OC och knaprar halstabletter som en tok. Och antalet koppar te med honung
kan jag nog knappast räkna på 2 händer. höööööst i mitt hjärta, höstfyrkylning in my ass.

Mamma tror jag har halsfluss, och who am I to disagree ?
Plus feber, en släng hosta o lite huvudvärk. Där har ni min underbara dag. Är det inte konstigt att sånna
saker ALLTID händer, när man MINST vill de?
Aja, blir ingen skola för mej imorn heller, o helgplanerna sket sej. Bara suuuuuuuuug, så att säga.

Är det någon vänlig själ som skulle kunna ge mej en utlandsresa (alt ett privat solarie) ett ton vitaminer
och lite sällskap ? Ni vet vad jag bor;) Men vill ni inte bli sjuka så håll er härifrån för jag hostar som
K.O.L- sjuk sjöman... Så nu överväger jag att trycka på min nödknapp, direkt kopplad till världens bästa linn...
Får se, ger denna skit en dag till..annars får hon slänga på sej LS- kappan o göra premiärutrykning! Du kanske
kan ta me dej Luddes vattenpsitol? Vi tycker om varandra, den o jag förstår du! :)

Försöker mej på att plugga nu, kanske bäst så. För framtiden

O vetni ? EN dålig sak, för NIO bra saker med sej, så jag hoppas detta kan räknas som ULTRADÅLIGT, då kankse
18 bra saker händer mej ? Det skulle va nåt ni...


Skulle gärna pussa er, men mina halsmandlar har dessvärre svulnat upp lite...

så kram på er!

o förresten; tack guuud för vista-funktionen, skulle bli om möjligt ännu rörigare i mitt huvud utan den. O proffsen får ha sina förbannade jävla åsikter, men det hjälper en del när man vatt utan datan...ett dygn ? ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0