Some other time, some other place

UUUHHHH, sitter här o dör. Har smällt i mej typ tre liter kaffe för att orka plugga hela natten igenom. MÅÅSTE höja med i religion, o jag kan inte ett skit. Dessutom gav Kasper mej sån jävla ångest idag när han kunde typ ALLT. o stackars lilla mej som inte kan någonting. Blir helt enkelt till att NÖTANÖTANÖTA! nån gång sätter de säg väll ?
Dagen idag har annars varit otroligt förvirrad, har inte hängt med alls o bara glidit omkring utan att egentligen fatta nåt alls. The head up in the space så att säga.. HATA MÅNDAGAR
 
Linn o Emma kan ju kolla in min vänstra handled ;)  
Här är han, den omtalade varelse som idag klippte sej o färgade håret GRÖÖNT. uuujaaa,
bilden är tillägnad Linn, som jag vet gillar min broder!

Nu måste jag återgå till den jävla satans religionen som går mej på nerverna.
Älska elr inte, sånt e livet

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0