Lights Will Guide You Home

Alltid, ständigt o jämt lika trevligt o bra med dessa flickor. Igår värvade vi skratt, svett o tårar. Tack o lov inget blod.
Började bra med att alla tro't eller ej va i tid, o fortsatte sedan ännu bättre med massa god mat. Som alltid i detta sällskap. O så mycket fina presenter! Det tackar för, Linn o Emma :) Och givetvis massa saker att diskutera och analysera. För att sedan garva satan ett tag,
Oja, väldigt lyckat. Höjdpunkten va när en liten bebis som kanppt lärt sej gå, gång på gång stapplade fram till baren o tryckte sej mot kylskåpet med ölen i. Ha, hon gjorde säkert om  denna uppvisning fem gånger, o tror de va maja som tillsist muttra; ahaani, undra va hon kommer bli när hon blir stor?
Sedan blev de till att använda sina ben, promenad genom det kära oskarshamn för att fixa ännu mera mat o film. Resten av kvällen befann vi oss i en lägenhet, nånstans vid Oscars. Även detta va såklart kanon! Tror inte de va någon som förväntade sej nåt annat heller för den delen. Nästa gång är det Linn som fyller sjutton, med största sannolikhet blir även de nåt att minnas!

    

 (genom stan, sjungandes Fix You)

Så kul va de igår, idagska jag slå på stort o plugga religion tills mina ögon blöder o hjärna krampar!

Förrsten borde min lillebror ha stryk,  för tillfället underhåller mej med : " lilla hjärtat" i akustisk variant.
Hejdåådaa, rädd för att vi ses allt för snart igen :( 

O så passar jag på att säga lycka till, till Oliver som idag spelar sin sista match i svartvit tröja!

Kommentarer
Postat av: LIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Oh, när jag fyller år blir det fest för hela slanten!

2008-09-22 @ 16:58:17
Postat av: SOFFFFIIIIIAAAAA

Oyeeeesss, helt klart Linn!;D

FERRE MED SARREGERRE SÅ ATT SÄGA!

O då snackar vi redig fest. O du kan räkna med att jag ska ha med min vattenpistol!

2008-09-22 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0