Oh god I'm so fantastic

Tack gode gud, hade läkartid vid halvfyra. O jag är ju inte den som bangar att gå tidigare från skolan elr så,
gick vid tjugo i tre, o vi sutade tio i. Men hela dan har gått i ultrarapid. Så dessa tio minuter va guld värda!

Bad hair day, trött som satan , ständiga hungerkänslor o klump i magen. Oyeees, bättre dagar har jag vatt me om må jag säga! Men funderar på att ringa maja o låta henne få mej på bra humör...

Efter att jag gjort matten, no:n och tyskan då dvs. Jag hjärta läxor (flera gånger om) .

Sen tidigt i säng,
o sen ska jag ta en milard foton på mitt hår. Så att ni TYDLIGT ska se skillnad.
Kommer ha sån jävla ångest imon när jag reser mej från frisörstolen o ser allt hår jag klippt av ! menmmen... emma o alla peppar mej. Så nu blire jävlar i mej page här :D

Shit, måste ut o gå med elr nåt ;O
är så jävla laaat , så de är fan pinsamt !

aja,
puss på allt o alla utom alla jävla kvalster!


mina fina armar efter pricktestet, har typ 3 stora blemmor o massa bläckpenna...
mm va fint ! va allergisk mot kvalster, björk , timotej o en massa korsallergier.
Tur kan man ju INTE ha aså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0