Life's Wath You Make It

Såhär e de; mitt liv är skiiiit just nu.

detta kommer bli en riktigt tråkig fredag :( snyftsnyft...
trots bra planer från början, ser det inte särskilt ljust ut nu.
Tack du lille äckelvirus! Kunde du inte ta o hälsa på nån annan kropp ?
Menmen, Life's wath you make it. Har jag hört ?
Mamma o pappa skulle ha en liten "tillställning" här hemma. Tanken va att jag skulle
vara långt hemifrån vid denna tid, men nu får jag lägga mej på soffan istället.
Vet att det låter som en otroligt härlig fredagskväll...
så otroligt sugen på att återvända ditåt, har ju bara tillbringat de senaste två dagarna
där så ta det lugnt o vila känns vääääldigt frestande.
Guuud, vad jag klagar.
Ska iallafall duscha, äta nåt (glass, te elr halstabletter?) och sen kolla film...

Men jag har ju i varje fall nåra som glädjestunder varje dag, fick t.ex. ett mess idag, när en viss blondin frågade varför jag va förkyld.
Men gumman min, hur kunde de bli så ? 
Hur har de gått till ? ;O 

Tjhaa, vafan ska man svara på de ? HMM,  en blandning av dåligt immunförsvar o otur kanske. 
Men är man blond så är man, 
så jag förstår dej ;) Ett annat roligt inslag var även när samma person råka skicka sms till min brorsa istället för till mej... 
HAHAH, då skratta jag högt o länge x) Skulle sett Adrians min, han höjde på ögonbrynen för varje ord han läste... ;)

Men nu ska jag helhjärtat ägna mej åt stackars emma, hon är lika sjuk som jag. Å hon smitta mej tror vi, blodsbröder kallar hon de, dåligt sällskap kallar jag de! 

Och förlåt Sofie, jag o mitt immunförsvar ber om ursäkt. Men snart kmr vi ! ;) 

Puss o snaaaaark o en jävla massa suckar från mej här på soffan :)



 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hehe vad hade hon/han skrivit då?

2008-09-14 @ 16:20:12
URL: http://filleess.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med att rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php#/grid/1/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli hur glad som helst! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-14 @ 16:33:32
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tss...de va en hel del fakiskt. Sånt som kan ge vissa bögvibbar när de skrivs från kille till kille.



Är de du Felicia som är Ebbas kompis ? ;O



2008-09-14 @ 17:03:56
Postat av: Felicia

haha ja det e de xD

2008-09-14 @ 20:20:12
URL: http://filleess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0