I Can't See Straight Anymore

fortfarande sjuk....
Fick feber igårkväll, halsmandlarna började ömma o vippss! så va man tillbaka i horsisontalt läge på den kära soffan.
Idag har jag ändå vissa måsten,
Jag MÅÅSTEEE plugga till no:n. Kan inte ett enda piss, o de råkar va så att provet är på onsdag o innehåller G Mvg o alla labbar...Sent ute ? Jag nej...
Sen måste jag på nåt sätt ta mej till valhalla o kolla på ett styrketräningspass... För att vi ska ha ledarskapslektion om två veckor sådär. Jag måste även översätta min "uppsatts" om Coldplay, fixa låt och skriva klart min OS-krönika. Kankse inte idag, men har svårt att se när jag annars skulle hinne me't ? Måste alla lärare tvunget köra ihop så mkt dem kan på samma väcka, för att göra elverna ytterst förvirrade ?

Igår trodde jag dock att jag va frisk, därför tillbringades förmidagen i Kalmar o eftermiddagen på IKEA.
O sen runt sju nån gång, stupade jag i säng. Heeelt slutkörd, detta är inte normalt.
Så nu får de tamejfan bli ändring på detta, plugg idag, fixa praoplats imon o då ska jag även passa på att köpa lite vitaminer o sånt där. Fö nu orkar jag inte ha de på det här sättet längre, är trött på att orka göra 1 sak o sen va helt färdig.

Så nu jävlar, ska jag bli friiiisk! O jag ska inte va sjuk förrän i sommar nån gång...deni

Aja, No-boken ligger uppslagen, o betygskriterina ligger bredvid...Så jag fattar inte varför jag sitter här. Antagligen för att jag är beroende eller för att jg fasar för att upptäcka hur pass dålig jag faktiskt är på Hjärnan o Nervsystemet.

Dags att bli bäst på ämnet !
Puss o hoppas ni hade en betydligt bättre helg än jag, med fria luftvägar, normaltemp osv... :)

Kommentarer
Postat av: sofie

praoa i stan, då kan vi käka tsm! :D

2008-09-14 @ 13:09:52
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

JA! men vart ska du praoa då ?

för jag har inte letat efter plats än..

2008-09-14 @ 13:44:10
Postat av: sofie

ska praoa på domus, wiiiiiiihu asså. haha :)

leta snart :)

2008-09-14 @ 14:40:27
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0