Du Måste Va Sjuk, Sjuk, Sjuk, Sjuk

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag fullkomligt älskar mej själv ibland,
jag är ju så inihelvetes jävla ASSMART!
Idag va ju då Emma o jag i kalmar, o gjorde CIS osäkert....Hahaha, vilket vi lyckades med, himla bra! Eller vad säger du?
SYYYYYYND för mej att min hjärna ibland vilar i ett standbyläge....jag tog med kameran, men minneskortet låg på skrivbordet, inkörd i min kortläsare. M, sånt jag kallar otur, och kanske även lite "noll IQ"...
Jag måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuk.....
Kalmar vart de ja,
kom dit o träffade maja o hennes alla friends. Måste medge att Amer (the gayone) va helt klockren! Stentuff...haha.
Sen roade Emma mej ett tag, o sen jag henne o sen tillsammans. Käkade på Akademikrogen, o låtasdes att vi va nya på CIS, maten blev gratis, wathevvvah om jag inte kommer till himlen!
Därifrån gick vi sen mätta o belåtna, tillbaka till CIS för att skämma ut stackars maja lite till! Blixt på kamera är inte att föredra, särskilt inte om man ska ta kort på killar.... ;) O särskilt inte om man skuttar runt samtidigt så att alla ser en. Dessutom tror ni inte att vi höll käft va ? ha, näe de gjorde vi då sannerligen inte. Dagens låt är helt klart "en vän med en bil", HÅÅKAAAN ;D <3

Jag har lurat mig själv
För många gånger nu
Jag trodde kärlek som din
Var lätt att fånga nu

Ja, jag har lurat mig själv
För många gånger nu
Jag trodde kärlek som din
Var lätt att fånga nu

Och du sa:
Du måste va sjuk
Sjuk, sjuk, sjuk
Du måste va blind
Blind, blind, blind
Du måste va blind
För du kan inte se
När löven faller ner
Hur ful jag är

Tss, nu ska jag inte sitta här mer. Jag ska packa o fixa mat musik o pengar tills imon, bra framförhållning nivet ;)

Så hej västkusten, o hejdå kära läsare!


 
 

M, tack emma för bilderna...
NU MÅSTE JAG PACKA,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0