"Du är tillomed söt när du hostar"

Dagen började pisspisspiss!
Men så kan de gå, sånt händer. Jag dömer inget, som vi brukar säga ;) elr jag sänger ingenting så har jag ingeting sagt, o jag gör ngenting för då har jag ingenting gjort...som jag oxå brukar säga. Tror bara de e ett fåtal som fattar va jag yrar om dock. Ni andra får tycka att jag är lustig.
Men sen blev de dock bättre, mmyccckeet bättreee ! :)
Dels i skolan, hade mycket kul med hagamannen (även kallad: jägaren, paaarl o pernius) "kärt" barn har många namn. Vissa vet vem de e o andra inte. Behövs inte säga allt för mkt om honom, träffar ni honom av misstag nånstans så passa er! Sen blev det ännu bättre, träffade Maja på resecenrum o konstaterade att vi haft mycket roligt ihop där !
Sen gick vi o åt, (vad hade ni förväntat er av oss? ) och jaa...där tillbriingades väll mer elr mindre största tiden. Efter det trevliga inslaget skulle maja byta sin ring, ni som känner henne vet att hon inte är särskilt bra på val. INTE ALLS!
Det tog en kvart att välja ut EN ring. Jo, fast de va värt tiden. För sen fick jag mina presenter, 3 st ...
min maja är helt klart guld värd (näe, inte bara för att jag tyker om att få saker) men hon e de. Och jag tror bestämt jag sa det till henne också! Länge sen man såg den människan alltså :( jävla kalmar

IMON....är det fredag ! Skola först, sen Maja o Stephanie framtill kvällen, o sen möter dem förmodligen Oliver i dörren. Resten av kvällen tillbringas tillsammans med honom, hade tänkt att vi skulle ta igen förlorad tid. Vad nu de innebär.
De får vi se helt enkelt,

Lördag först plugg ? :P kanske jaa...får se. Maja efter de o sen ut o äta med Linn, Emma, Maja, Stephanie. Vidare nånstans ska vi väll, men ingen vet var. Det lämnas åt slumpen även denna kväll. Kan inte bli misslyckat detta heller!

 
en dag att gilla, jag tycker om mat, maja o presenter :)

O nu ska jag göra ingenting, ska i varje fall inte plugga :)
Så jag kommer få ångest, men jag tål att !

ciao amore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0