Nobody Said It Was Easy

u, sikken uppåt dag de vart idag !
kändes som att den bara fortsatte o fortsatte o alla klockor hade stannat o jag hade livslångt fängelsestraff på skolan. Japp, såvare me de.

Min morgon började helt toppen , utan tidsbrist o klantattackar vid frukosten osv, Men ganska snart gick de jämt ut när våran första lektion va tsm med geten i datasalen. På nått sätt blir jag alltid lite lustig där nere i källan...

O sen va de no-förhör som jag bara skrev en massa skit på. För dels fattade jag inte frågan o dels visste jag inte vad i helvete jag skulle svara för att inte låta som en jävla nolla som inte hade pluggat (ioförsej va jag de) men inte särskilt begåvat o visa läran de kanske ?

Nu sitter jag här med mitt vanliga mellanmål, riskakor o kaffe haha... försöker plugga men är alldeles för nervös för de.
Kapa av håret..... to be or not to be pagemänniska ? de e frågan...

Man måste våga för att vinna, jaja...men tänk om jag blir helt FUL? herregud. Då kapar jag av ALLT hår, o börjar spela i  Valhall! Micke som kom med den smarta iden, tänk att han alltid får till så välformulerade o genomtänka kommentarer?

Men nu sitter jag ju inte längre med de gang, dvs honken micke o kappeboy....huhuuu :'( saknar de redan faktikt ;)
Har ist the one and only parttiii o paaaarl bredvid mej. Turen ja... va försvann den ? ;O

Okej, förlåt... HELT menigslöst inlägg. Men det är ju faktiskt inget tvång att läsa min blogg...

Justedeja., o till er som tror att jag inte skulle va smart kan jag ju bara upplysa om att jag blev kallad so-maskinen i går.
Oyeees, sug på den ni !

Nu blire plugg, telefon o ett frisörbesök... wish me luck så att säga.

Byebye

Hardu någonsin gjort nåt som bara du vill ? Som är totalt efter ditt eget huvud ? Hardu någonsin vetat vad du vill med saker o ting överhuvudtaget ?
Skulle inte tro de va ? Nu råkar de va jag som är osäker, så jag säger som du; "hmmm, vene tbh"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0